Metodologia testów MarketWatch

Konsorcjum MarketWatch przy udziale specjalistów i akredytowanych laboratoriów opracowało zestaw metod badawczych dla produktów wykorzystujących energię. Nasza metodologia umożliwia przeprowadzenie testów po niższych kosztach w porównaniu do testów prowadzonych przez organy nadzoru rynku.

Przeprowadzenie badania zgodności wedle poniższej metodologii, nie daje nam podstawy prawnej do uznania produktu za niezgodny wobec wymogów dotyczących ekoprojektu i etykietowania energetycznego. Badania te są jednak istotną częścią programu MarketWatch, dostarczając nam informacji do testów zgodności, które są przeprowadzane w ciągu ostatniego roku projektu.

Gdyby chcieli Państwo uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z zespołem projektowym.

Metoda badawcza MarketWatch – Pralki

Metoda badawcza MarketWatch – Suszarki

Metoda badawcza MarketWatch – Telewizory

Metoda badawcza MarketWatch – Tryb Standby/Off

Metoda badawcza MarketWatch – Proste dekodery

Metoda badawcza MarketWatch – Odkurzacze

Metoda badawcza MarketWatch – Oświetlenie

Metoda badawcza MarketWatch – Zmywarki

Metoda badawcza MarketWatch – Piekarniki elektryczne

Metoda badawcza MarketWatch – Lodówki