Konsorcjum MarketWatch przy udziale specjalistów i akredytowanych laboratoriów opracowało zestaw metod badawczych dla produktów wykorzystujących energię. Nasza metodologia umożliwia przeprowadzenie testów po niższych kosztach w porównaniu do testów prowadzonych przez organy nadzoru rynku.
Przeprowadzenie badania zgodności wedle poniższej metodologii, nie daje nam podstawy prawnej do uznania produktu za niezgodny wobec wymogów dotyczących ekoprojektu i etykietowania energetycznego. Badania te są jednak istotną częścią programu MarketWatch, dostarczając nam informacji do testów zgodności, które są przeprowadzane w ciągu ostatniego roku projektu.
Gdyby chcieli Państwo uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z zespołem projektowym.
Metoda badawcza MarketWatch – Pralki
Metoda badawcza MarketWatch – Suszarki
Metoda badawcza MarketWatch – Telewizory
Metoda badawcza MarketWatch – Tryb Standby/Off
Metoda badawcza MarketWatch – Proste dekodery
Metoda badawcza MarketWatch – Odkurzacze
Metoda badawcza MarketWatch – Oświetlenie
Metoda badawcza MarketWatch – Zmywarki